Televizor Smart Philips 65pus6504 Review

Televizorul Smart Philips ofera o experienta placuta atat din punct de vedere al imaginii redate, cat si din punct de vedere al sunetului oferit. De aceea este alegerea perfecta pentru cei care adora sa traiasca o adevarata poveste atunci cand se uita la film sau la o emisiune deosebita.

design Philips 65pus6504

Design si conectivitate Philips 65pus6504

Marimea diagonalei acestui televizor este deosebita si creeaza senzatia de apropiere de personajele din filmele vazute. Astfel ca persoanele care doresc sa simta ca sunt alaturi de cantaretul preferat, ori de actorul care ii bucura, pot sa aleaga televizorul cu diagonala de 164 cm, Philips Smart 4K Ultra HD. Aspectul lui este modern, elegant si simplu, incadrandu-se perfect in orice spatiu care ii permite sa stea. Rama neagra este universala si neutra, ajutandu-l sa se incadreze fara cusur in orice tip de design de interior. El va ridica nivelul camerei in care va fi incadrat, aducand tehnologie si o imagine clara, care poate sa para a fi reala.

In ceea ce priveste conectivitatea, televizorul se bucura de multiple variante de iesiri, acestea fiind: 2 intrari USB, 3 conexiuni HDMI, 1 intrare YpbPR, conector prin satelit, intrare LAN RJ-45, interfata comuna Plus (CI+), Iesire audio digitala (optica), iesire audio, iesire casti, WI-FI. Aceasta ajuta televizorul sa permita accesarea HBO GO si Netflix, ducand la experiente legate de filme si nu numai,multiple.

sunet Philips 65pus6504

Caracteristici superioare de sunet Philips 65pus6504

In ceea ce priveste sunetul, acesta este la un nivel inalt, avand caracteristici speciale date de tehnologia inalta utilizata in crearea televizorului. Astfel ca vorbim despre Dolby Atmos, care este un sistem superior de redare a sunetului ca si cum omul se afla in mijlocul actiunii, Dolby Volume Leveler, Sunet AI, Egalizator cu 5 benzi. Acestea ajuta sunetul sa fie la standardele cele mai inalte si sa prezinte interes pentru tine daca doresti sa achizitionezi un televizor performant. Atunci cand exista aceasta tehnologie in actiune, senzatia de integrare in sistemul filmului sau imaginilor desfasurate este cu atat mai mare, cu cat claritatea este mai prezenta.

Performanta video si functii speciale Philips 65pus6504

Afisarea acestui tip de televizor este LED 4 K Ultra HD, care reprezinta standardul inalt al momentului. Ceea ce inseamna 4K Ultra HD este ca rezolutia este de 4 ori mai mare comparat cu modelele ce se numesc Full HD. Astfel incat calitatea imaginii iti permite sa vezi si cele mai mici detalii, punandu-te ca parte din povestea transmisa.

Vezi Pretul!

Una dintre caracteristicile speciale este aceea de Micro Dimming, care se refera la a creste calitatea imaginii prin marirea contrastelor si a luminii sau intunericului, creand astfel o varianta imbunatatita a versiunii originale a filmului. De asemenea Philips se foloseste si de Dolby Vision, de HLG (Hibrid Log Gamma), HDR10+ si alte sisteme care imbunatatesc experienta pe care o ofera celor ce iubesc televizorul. Practic, ceea ce imbunatateste este calitatea in sine a redarii culorilor si contrastelor, care ajuta la a aduce cat mai aproape de real ceea ce este prezentat la televizor.

De asemenea televizorul are si televiziune interactiva Hbb TV, se poate pune pauza sau se pot înregistra emisiunile pe USB, are acces la Youtube si magazine video online, precum si televiziune la cerere. Astfel ca devine o varianta ideala pentru cei care doresc sa foloseasca televizorul in multiple moduri.

pareri Philips 65pus6504

Pareri Philips 65pus6504

Unii dintre cei care au cumparat acest televizor au raportat ca nu s-au descurcat foarte usor sa intre in partea de Smart TV si nu au putut sa intre imediat pe Youtube. Cu siguranta ca citirea instructiunilor si exercitiul, precum si atentia la detalii vor ajuta in acest sens. Televizorul este o alegere excelenta.

Oferte Philips 65pus6504

Vezi Pretul!

Vrem sa auzim parerea ta